Sunday, 30 January 2011

elephantastic...

10 comments:

  1. yamaya calıştım desek daha dogru olur :))

    ReplyDelete
  2. pesss diyorum kusum sende ne yetenek varmis da bunca yil saklamissin bizden. filini de beraber yerim kizinla:))

    ReplyDelete
  3. yapmissin bence hemde super olmus, ben de birkeresinde denedim ama cok kotu olunca vazgectim :))

    ReplyDelete
  4. Gözlemcim, çok hos olmus ama en çok neye hayret ediyorum biliyormusun? melegin rahatlikla filin uzerine koup uyutmussun!! Benim kizim olsa (10 aylik ) yerinde durmaz ve yerini arar :(( Kocaman bir masallah !!

    ReplyDelete
  5. @sibel: sibelcim luna ilham oldu diyelim :))
    @taze anne: bazen bende yapıyorum olmayınca bozup tekrar ugrasıyorum ta ki bişiye benzeyene kadar :)) pes etme bence
    @hasret: teşekkürler ;)
    @mutfaktan m.k.: tesekkürler, aslında onu koltuga uyutup fili öle altından gecırdim:) evet yerını arıyorsa zor olur tabi calışmak:) bizimki uykusu varsa heryerde uyuyor o nedenle de rahat oluyor çalışmam..

    ReplyDelete
  6. inanılmaz! ^^
    bayıldım. ellerine sağlık

    ReplyDelete
  7. tüm fotolar biribirinden güzel,çok sevimli..

    ReplyDelete

Yorumlarınız için teşekkürler!
Thanks for your comment!