Tuesday, 12 March 2013

Luna'nın artık Hikayeleri var ( Creating stories for Luna )


Luna bebek iken o uyurken rüyalarının hikayelerini  fotograflayarak  yaraticiligimi kullanirdim. Luna büyüdü o nedenle  bu yaratıcılığımı artik onu uyutmak ve güzel rüyalara dalmasını sağlamak  icin  kullaniyorum :) Luna genelde  uyumadan önce ona okuyacağım kitabı kendi seçiyor, ben ona okuyup bitirince '' mami bana şimdi tavşanı anlat, şemsiyeyi anlat gibi'' sürekli benden yeni hikayeler istiyor. Ben de onun istediği konu üzerine  hikayeler yaratiyorum ve hikayeleri Luna nin hayalgücü ile gelistiriyoruz. İki hikayemiz şuan kitap taslağı halinde. Yukarıda ki  çizim de bu projem için yaptigim çizim calismalarimdan sadece biri.


When Luna war a baby  i created stories about her dreams when she slept .And now im creating a stories for helping her to falling asleep with  a sweet dreams :) Most of the time she choose self the book that what i reading for her. And when i finished she wanna story with an umbrella or with a rabbit etc. Then i created about this things a speacial stories for her . And she helping me also on this projekt with her imagination. Now im working for a drawing them.

No comments:

Post a Comment

Yorumlarınız için teşekkürler!
Thanks for your comment!